EventsNieuws

Autosalon Brussels 2020

By 03/03/2020

Ook dit jaar was het PROTEIN Team aanwezig op de Brussels Motor Show die plaatsvond van 09 t.e.m. 19 Januari. Een nieuw record aan aantal bezoekers werd behaald: ongeveer 500.000 bezoekers liepen door de gangen van de verschillende paleizen op de Heysel. Tijdens deze 98ste editie, hebben onze 50 informanten en 20 hostessen een tiental auto en motomerken schitterend kunnen vertegenwoordigen.

De verschillende taken van de hostessen bestaan uit het ontvangen en het helpen van de bezoekers. Ook staan zij in voor het uitdelen van catalogussen. De hostessen zijn het gezicht van de automerken door het vertegenwoordigen van de merken met een smile. De rol van de informanten bestaat uit technische en precieze informatie te verlenen over de voertuigen, waarvoor zij van ten voren speciaal opgeleid werden bij de merken. Zij maken dan prijsoffertes op, de verwachtingen van de bezoekers nalevend, die direct naar de concessiehouders worden verzonden om deze over te nemen.

De grote nieuwigheid dit jaar is dat PROTEINE de eer heeft gekregen om met de organisator van de Brussels Motor Show samen te werken: de FEBIAC. Onze 180 hostessen en hosts hebben op een uitstekende manier alle taken uitgevoerd van scanning aan de inkom, verkoop van inkomkaarten, vestiaires en Info Points. Alle taken die bijdragen aan de welkom van dit groot aantal bezoekers.

Ondanks de grote concurrentie, hebben onze teams van hostessen, informanten en hosts een professioneel en nauwgezet werk geleverd. Zo hebben zij alweer het hart van de merken overwonnen met wie PROTEINE al enkele jaren samenwerkt. Onze informanten en hostessen zullen met zekerheid deze positieve ervaring niet vergeten. Tweetaligheid, commerciële ingesteldheid en klantvriendelijkheid zijn enkele van de essentiële vaardigheden die het PROTEINE staff beheerst.

Enkele meer specifieke paleizen hebben eveneens de aandacht van de bezoekers getrokken. Enerzijds, de “Dream Cars” tentoonstelling, tegenwoordig een traditie geworden van de BMS, telde 40 podiums met de laatste uitvindingen van de meest prestigieuze automerken. Anderzijds, hadden de zachte mobiliteitsoplossingen een centrale plaats. De exposanten van de #WeAreMobility hebben deze zachte mobiliteitsoplossingen kunnen voorleggen tijdens het hele Salon.

Algemeen gezien, hebben alle betrokkene van de sector die op het Salon aanwezig waren, zowel de auto-en motomerken met hun elektrische nieuwigheden, als de gespecialiseerde ondernemingen, hun duurzame mobiliteitsoplossingen voorgelegd, ten aanzien van de vele milieu uitdagingen waar de sector mee te maken krijgt.

Zo is het PROTEINE Team alweer zeer fier op haar bijdragen aan het succes van de Brussels Motor Show 2020. Wij kijken alvast naar 2021 uit, met teams die weer vol motivatie en talent klaar zullen staan!