Events

150ste verjaardag van Solvay

By 30/05/2017

Om haar 150ste verjaardag te vieren, heeft het bedrijf Solvay gedurende 15 dagen een reeks activiteiten  georganiseerd in Brussel. De festiviteiten hebben plaats gevonden in het hart van Brussel, op de Solvay-campus, waar de hoofdkantoren van Solvay gevestigd zijn. Het hoogtepunt van de feestelijkheden was een artistieke voorstelling over de knowhow van Solvay. Dit optreden werd door Franco Dragone bedacht en opgevoerd en heeft meer dan 10 000 deelnemers gelokt tussen 6 en 17 oktober 2013. Ons agentschap werd gekozen om voor de begeleiding van dit evenement te zorgen. Ons team hostessen en stewards  werd na twee castings geselecteerd en dit dankzij onze grote ervaring in dit soort evenementen. ProTéine heeft aan de hoge eisen van Solvay voldaan, o.a. dankzij de presentatie, de meertaligheid en het dynamisme van ons team. De ondersteuning van dit evenement werd in zijn geheel door onze ploeg op een professionele manier behandeld. Dankzij de kennis van verschillende talen van de hostessen, hebben we zonder enkel probleem de bezoekers uit het binnen en het buitenland kunnen verwelkomen.

Met de medewerking van het Belgische merk, Pauline B, hebben we moderne, elegante en sobere uniforms laten ontwerpen voor onze medewerkers. Het onthaal, de badging, de vestiaire en de plaatsing van de bezoekers waren de dagelijkse taken waarvoor onze hostessen verantwoordelijk waren. Deze werden opgevolgd door de aangeduide hoofdhostess.

Op de verschillende voorstellingen die georganiseerd werden voor de 150ste verjaardag van Solvay,werden tal van persoonlijkheden verwelkomd, waaronder politici, businesspartners, aandeelhouders, bekende wetenschappers maar ook leden van de Solvay familie. Op één van de avondlijke VIP- voorstellingen waren ook Hun Majesteiten de Koning en de Koningin aanwezig. Dankzij onze bekwaamheid in dit soort evenementen, heeft ons team onder de begeleiding van een hoofdhostess, alle bezoekers ontvangen op een onberispelijke manier. Onze hostessen hebben ook voor de plaatsing van de VIPs gezorgd, alsook voor het beheer van de vestiaire. Deze taken werden door onze hostessen en stewards vervuld in de naleving van het protocol.