Het autosalon van Brussel liep deze zondag 27 januari ten einde en kan spreken over een recordaantal deelnemers. Tijdens deze 97e editie van het salon besteed aan de auto, het lichte bedrijfsvoertuig en de motor bewonderden immers meer dan 442 000 bezoekers de tentoongestelde voertuigen. Onze 10 hostesses en 90 informanten hebben met glans een tiental merken begeleid doorheen de gangen van Brussels Expo.
Binnen de autoafdeling hebben de hostesses met enthousiasme en professionaliteit de bezoekers verwelkomd. Zij leggen het eerste contact met de bezoekers en hebben als taak de catalogussen uit te delen en de bezoekers in te lichten. Wat de informanten betreft, bestaat hun takenpakket uit het verlenen van volledige en technische informatie omtrent het (de) voertuig(en) waarvoor ze opgeleid werden. Ze stellen offertes op en begeleiden de geïnteresseerde prospect tot bij een verkoper.
Ook in de motorafdelingen handelden onze hostesses en informanten op een professionele manier. De drietaligheid van onze teams, hun ervaring en discipline bevielen de verschillende merken met dewelke we de kans kregen om samen te werken.
In de “Dreamcars” ruimte vertegenwoordigde het PROTEINE-team het merk Porsche en verwelkomde het de bezoekers met de elegantie waar deze luxueuze plek – die de wonderen van de autoproductie verzamelt – om vraagt.
Het Belgische publiek toonde ten slotte veel belangstelling voor de individuele mobiliteitsoplossingen. De zachte mobiliteit en het gedeeld vervoer kenden inderdaad een groot succes dit jaar, en daar heeft PROTEINE mede voor gezorgd: de samenwerking met DriveNow in paleis 10, in het kader van het weekend “We are mobility” draaide op vruchtbare resultaten uit.
We kijken er nu al naar uit om dit succes over te doen tijdens de volgende editie waarbij onze teams weer blijk zullen geven van energie en zakelijk talent!